Tellimine

1. ÜLDSÄTTED
1.1 Käesolevad Tervise Abi OÜ e-poe (edaspidi: e-pood) müügitingimused kehtivad ostmisel Tervise Abi OÜ e-poest internetiaadressil http://pood.terviseabi.ee/. Kauba müüja on Tervise Abi OÜ (edaspidi: müüja), aadress Ädala 11 Tallinn 10614, registrikood 11051880, tel +3726737811, e-posti aadress See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel Tervise Abi e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Tervise Abi e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil http://pood.terviseabi.ee/index.php/tellimine. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.
1.4. E-poest ostes ei rakendu kauba hinnale riiklik soodustus. Soodustuse saamiseks tuleb pöörduda lähimasse Tervise Abi müügipunkti.
1.5. Kõik e-poes pakkumisel olevad kaubad on laos olemas ja valmis koheseks saatmiseks. Kui lao- või arvestusvea tõttu peaks juhtuma, et kaup ei ole koheselt saadaval, tagastatakse puuduolevale kaubale vastav summa kliendi arveldusarvele. Laoseisu näeb reaalajas.

2.TELLIMUSE TEGEMINE, KAUBA KÄTTESAAMINE, MAKSEVÕIMALUSED
2.1.Vali e-poest välja soovitud kaubad ja lisa ostukorvi.
2.2. Vaata ostukorvi sisu üle ning lisa linnuke "Nõustun e-poe kasutustingimustega". Vajuta nupule "Jätka".
2.3. Täida kontaktandmete ankeet (eelnev registreerimine ei ole vajalik). Korduvate ostude tarbeks on võimalik ennast registreerida kliendina, et mitte samu andmeid korduvalt sisestada.
2.4. Vali saatmisviis, kas
- Tulen ise järele (Ädala 11, Tallinn)
- SmartPOST, saatekulu alates 2,99 eurot
- OSC Transport, saatekulu 6,90 eurot (uksest-ukseni)
2.5. Kaubad saadetakse pärast tellimuse kinnitamist teie poolt ankeeti märgitud aadressil või teie poolt valitud SmartPosti automaati. Üle 37 cm kõrguse ja üle 26 kg kaaluvad tooted on võimalik saada, kas OSC transpordiga või võimalus ise kohapeale järgi tulla Tervise Abi Ädala müügipunkti, aadressil Ädala 11 Tallinn. Kauba saab kätte Ädala müügipunkti lahtiolekuaegadel.
2.6. Kauba eest tasumiseks saab valida:
- Swedbank pangalingi,
- SEB pangalingi või
- Nordea pangalingi või
- pangaülekande muust pangast.
Palume kliendil kontrollida enne arve tasumist, et arvel esitatud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.
2.7. Kinnita tellimus ja suundu maksma.
2.8. Peale kauba eest tasumist:
2.8.1. Saadetakse teile koheselt automaatne e-mail arvega, millelt leiate ostetud kaupade loetelu koos nende maksumusega ning ostu kogusumma.
2.8.2. Peale tasumist kontrollitakse teie ostu andmed ning pannakse teile kaubad teele 1 - 7 tööpäeva jooksul.
2.9. Kui olete valinud makseviisiks pangaülekande muust pangast, saadetakse teile peale tellimuse kinnitamist e-maili teel arve, mille alusel saate ostu eest tasuda. Kaubad pannakse teile teele peale ostu eest raha laekumist 1 - 7 tööpäeva jooksul.
2.10. Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.
2.11. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, peab klient kohe ühendust võtma müüja esindajaga kirjutades e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. või pöördudes Tervise Abi Ädala müügipunkti, aadressil Ädala 11 Tallinn.
2.12. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.

3. KAUBA HIND
3.1. Kõik e-poest müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
3.2. Klient tasub kauba ostmise korral ettemaksuna kauba müügihinna täies ulatuses ning kohaletoimetamise tasu.

4. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
4.1. Kui ostetud kaubal ilmneb puudus või kui klient pole ostetud teenusega rahul, tuleb võtta müüjaga ühendust telefonil +372 6737811 või esitada oma pretensioon kirjalikult, kas e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. või aadressil Ädala 11, Tallinn, 10614.
4.2. Kaebusesse tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, kaubal või teenusel esinev puudus, ostu tõendav dokument ning omapoolne soovitav lahendus.
4.3. Eseme lepingutingimustele mittevastavuse korral võib klient tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.
4.4. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
4.5. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest või hoiustamisest tekkinud kahjude eest.
4.6. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse, tarbijavaidluste komisjoni ja/või Harju Maakohtu poole.

5. LEPINGUST TAGANEMINE JA KAUBA TAGASTAMINE
5.1. Tervise Abi OÜ e-poest ostetud kaubad saab klient 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest   soovi   korral   tagastada   kasutades   taganemisõigust. SmartPOSTi teel tellitud kaupade puhul arvestatakse 14-päevast perioodi alates kauba pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest.
5.2. Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutusjälgedeta.
5.3. 14-päevane tagastamisõigus ei kehti kauba puhul, mis on valmistatud kliendi isiklikke vajadusi arvestades; suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud (näiteks kosmeetika, pesu, mähkmed, sukatooted, tallatoed, kõrvaaparaadi otsikud ja patareid).
5.4. Lepingust taganemiseks esitab klient tagastamise vormi e-posti teel aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. või Tervise Abi Ädala peakontori kassas, aadressil Ädala 11, Tallinn. Kauba tagastamiseks peab klient täitma tagastamise vormi ning tagastama selle koos kaubaga Tervise Abi Ädala peakontori kassasse, aadressil Ädala 11 Tallinn, või kauba kättesaamiseks kasutatud SmartPOSTi pakiautomaadi kaudu.
5.5. Tagastamise vormi saab alla laadida siit.
5.6. Tagastamisega kaasnevad transpordikulud kannab klient. Internetipoest tellitud pakiautomaadiga on kliendil võimalus 14 päeva jooksul tasuta saatjale tagastada. Paki saab tagastada sama uksekoodiga, mis kättesaamisel üle Eesti asuvatest SmartPosti pakiautomaatidest.
5.7. Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus nõuda tekitatud kahju hüvitamist.
5.8. Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arvelduskontole üle hiljemalt 14 päeva jooksul.

FaLang translation system by Faboba
kodulehe, e-poe, logo, seo, facebook tegemine